اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

روش تغيير بنر وبلاگ ني ني وبلاگ

1391/3/23 18:22
نویسنده : ماماني
2,333 بازدید
اشتراک گذاری

روش تغيير بنر وبلاگ ني ني وبلاگ ( به در خواست مامان پارسا)

برخي از دوستان از جمله مامان پارسا نحوه تغيير بنر ني ني وبلاگشون رو خواستن و من از همسرم خواستم براتون توضيح بده. فقط خواهشا براي اينكه كارتون درست انجام بشه  مرحله به مرحله با حوصله و دقت كامل پيش بريد.

*** توجه               توجه  ***

نكته 1: با روش زير قالب وبلاگ شما كاملا عوض شده و قالب فعلي حذف خواهد شد.!!!

نكته 2:نظرها و لينك دوستان سر جاشون ميمونن و حذف نميشن.

نكته مهم 3 : با عمل فوق قالب وبلاگ شما كاملا عوض شده و به شكل قالب بلاگفا كه در مرحله 3 انتخاب كردين (البته با بنر شما) در خواهد آمد.اگر يكي از مراحل زير ناقص انجام شود، ممكن است قالب فعلي را از دست داده و مجبور شويد از ميان قالب هاي ني ني وبلاگ يك قالب جديد انتخاب كنيد.

1-براي شروع اول با يك برنامه مثل فتوشاپ يك بنر دلخواه طراحي كنيد.مي تونين به جاي طراحي ، از يك عكس ساده هم استفاده كنين .بستگي به سليقه و ميل خودتون داره.

2-در يك سايت آپلود عكس مثل سايت عكس گيگ به آدرس http://axgig.com عكس رو آپلود كنيد و آدرس اينترنتي اون رو بعد از آپلود يادداشت كنيد.

نكته : آدرسي كه در قسمت "آدرس مستقيم عكس" نوشته شده و با http://axgig.com/images/ شروع شده رو يادداشت كنيد.

3- در يك وبلاگ بلاگفا به قسمت انتخاب قالب برين و يك قالب مناسب از بين قالب هاي اون انتخاب كنيد.

نكته : اين قالب بعد از طي مراحل بعدي به ني ني وبلاگ شما منتقل خواهد شد.

4-در بلاگفا به قسمت ويرايش قالب برويد. در خطي كه با كلمه }body (در اوايل متن) شروع شده دنبال كلمه Url بگرديد.

5-وقتي Url  رو پيدا كردين آدرس عكس رو كه مرحله 2 يادداشت كردين به جاي آدرس عكس موجود بين ('         ')  قرار بديد.

6-قالب را ذخيره كرده و در قسمت "مشاهده وبلاگ" نتيجه را ببينيد.در صورتي كه از كار راضي بوديد به مرحله بعدي برويد.

7-دوباره در بلاگفا به قسمت "ويرايش قالب" برويد.

8-همه كد قالب موجود رو انتخاب كنيد.

نكته : براي انتخاب كل متن مي تونيد از  تركيب دو كليد Ctrl  و  A   يعني Ctrl+A استفاده كنيد.

9-به وبلاگ ني ني وبلاگ مراجعه كرده و به قسمت ويرايش قالب برويد.

10-كل متن رو حذف كرده و متني كه قبلا كپي كرده بوديد (مرحله 6) رو اونجا Paste  كنيد.

11- قالب رو ذخيره كنيد. حالا "ني ني روبات" قالب وبلاگ بلاگفا ي شما رو براي ني ني وبلاگ ترجمه مي كند.

12- پايان

نكته مهم تكراري : با عمل فوق قالب وبلاگ شما كاملا عوض شده و به شكل قالب بلاگفا كه در مرحله 3 انتخاب كردين (البته با بنر شما) در خواهد آمد.اگر يكي از مراحل فوق ناقص انجام شود ، ممكن است قالب فعلي را از دست داده و مجبور شويد از ميان قالب هاي ني ني وبلاگ يك قالب جديد انتخاب كنيد.

خسته نباشيد.

وبلاگ  و  بنر شما آماده است.

 

با تشكر از زحمت هاي همسر عزيزم.

نظر يادتون نره . خوشحال ميشيم ما رو در جريان نتيجه كارتون قرار بديد.

 

پسندها (2)

نظرات (23)

مامان رها
24 خرداد 91 14:36
سلام عزیزم خوبی خوشی چه حبر امیر جونم خوبه چی کار می کنه
می زاره درس بخونی خوب پیش رفتی یا نه موفق باشی به هر حال راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون


سلام عزيزم خوبيم .ممنون
حتما ميام .


مامان پارسا
25 خرداد 91 16:58
سلام
ممنون از لطفتون واقعا زحمت كشيديد از همسرتون خيلي تشكر كنيد تو اولين فرصت امتحان مي كنم و نتيجه كارو خبر ميدم


خواهش ميكنم عزيزم.
منتظرتون هستم
جهنم فرشته ها
25 خرداد 91 17:15
سلام مامان امیرحسین از اینکه به ما سر میزنید ممنون .لطفا وبلاگ رو به بقیه دوستانتون معرفی کنید تا اگه ایده یا مطلبی دارن اعلام کنند. باتشکر فراران


سلام .
خواهش ميكنم .باشه حتما .
مامان پارسا
25 خرداد 91 20:32
سلام
طبق مراحلي كه گفتيد پيش رفتم مشكلي نبود فقط پيش نمايش وبلاگ رو كه ديدم حس كردم مطالب قبلي حذف ميشه پس تاييد نكردم. لينك هايي كه تو وبلاگ هست مثل مسافرت هاي پارسا حذف ميشه ؟
بازم ممنون عزيزم


سلام عزيزم خوشحالم كه موفق شدي .
نه لينكها حذف نميشه
خاله مهدیه
26 خرداد 91 20:42
سلام نه هنوز نتونستم فهمیدم چه طوریه ولی اون سایتی که آهنگ و آپلود میکرد من نفهمیدم کجای اون سایت باید آپلود کنیم بعد رفتم یه چند تا سایت دیگه گیر آوردم ولی خیلی دیر آپلود می کرد...
سنا و رها
27 خرداد 91 9:53
سلام عزیز دلم

خوبی امینه جونم؟امیرحسین نازت خوبه؟

وااااااااااااای شرمنده یادم رفته بود بخبرم که اپم..

من 30 دانشگاهم 8 تا 10 امتحان دارم..هستی شما خانومی؟


سلام عزيزم
منم هستم ولي متاسفانه ساعت 2 امتحان دارم .
سنا و رها
27 خرداد 91 9:54
X X X X X X
نایسل
27 خرداد 91 12:45
چه باحاللل مرسی عزیزممم
نایسل
27 خرداد 91 14:33
تلگراف کردم
مامان پارسا
27 خرداد 91 15:27
سلام عزيزم
لطف كردين [h
سنا و رها
27 خرداد 91 18:29
[بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه] [بوسه]
نایسل
28 خرداد 91 2:24
تلگراف کردم دوباره گلم


مرسي ديدم .
مامانی درسا
2 تیر 91 0:56
مرسی عزیزم ..... از همسری هم تشکر کن ....... شاید بتونم درستش کنم تمام سعیمو میکنم مرسی


قابلي نداره
مامان ریحانه
20 تیر 91 16:15
سلام . ممنون که به وبلاگ ما اومدین. الان می خوام برم امتحان کنم ببینم میشه یا نه بعد میام نتیجه رو میگم ممنون.
نگین
29 تیر 91 12:48
سلام چه پسر خوشگلی آقا امیرحسین.راستی چه طورباید توی وبلاگ خودمون عکس قرار بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون .فرصت کنم حتما میام واست توضیح میدم انشاالله .
صدرا کوچولوی خاله
26 مرداد 91 18:47
سلام با تبادل لینک موافقید ؟؟؟؟


بله عزیزم .
هنگامه
8 مهر 91 13:25
سلام چه پسر اقاییخدا حفظش کند
نازنین
14 آبان 91 0:58
سلام من تازه تو نینی وبلاگ اومدم اما اصلان گزینه ای به نام ویرایش قالب نمیبینم یه قالب برای وبلاگم انتخاب کردم اما نمیدونم چجوری بزارمش رو وبلاگم ممنون میشم اگر کمکم کنید با تشکر
مامان ثنا جون
25 دی 91 17:41
مامانی امیر حسین جون سلام خوبید.از اینکه این پست را گذاشتید ممنون من یک ماه پیش این پست را دیدم و قالب وبلاگ ثنا جون را ویرایش کردم همانطوری که گفته بودید.ولی وبلاگ من عنوانهاش همه انگلیسی شدند مثل مال شما که اخرین نوشته ها،دوستان امیر حسین و یا ارشیو را به صورت فارسی داری مال من انگلیسی شده و هر چه تو ویرایش دنبالش گشتم چیزی را پیدا نکردم.و در ضمن قسمت اخرین نوشته هام نیستند.انشاالله تونسته باشم مشکلم را درست بیان کرده باشم..شرمنده به خدا مزاحم شما شدم اگه براتون امکان داره و سخت نیست من را راهنمایی کنید با سپاس فراوان از شما و همسرتون...اگه به وبلاگ ثنا جون برید انشاالله متوجه می شوید که من چی نوشتم....
بهار
7 مرداد 92 8:54
مرسی. من همش حالت پیش نمایش میدیدم فکر میکردم درست نمیشه، نگو باید ثبت میکردم تا نی نی ترجمه کنه. مرســـــــــــــــــــــی نی نی ناز و قشنگتونم ببوسین.
مامان حسنا
8 مهر 93 9:49
سلام عزیزم ، من خیلی دنبال تغییر بنر بودم از راهنماییتون ممنون ، فقط قسمت " در يك وبلاگ بلاگفا به قسمت انتخاب قالب برين و يك قالب مناسب از بين قالب هاي اون انتخاب كنيد." رو متوجه نشدم باید در blogfa اول یه وبلاگ درست کنم بعدش بتونم انتخاب قالب کنم؟
mansooreh
3 آبان 93 19:51
س.نی نی کوچولو خیلی خوشکله ب منم سربزن
مامان
27 آذر 93 23:29
سلام ماشاالله پسر نازي داري خدا حفظش كنه. عزيزم ميشه كمكم كني تا من هم بتونم تو ني ني وبلاگ كار كنم. هر كاري ميكنم قالب درست نمياد قالبها حتي توي بلاگفا هم نصفه ميان چرا؟ من تو بلاگفا وبلاگ دارم قبلا قالب براش گذاشتم اما حالا ...(منظورم با قالبهاي معموليه نه مثل شما) لطفا اگه ميشه جوابتونو تو وبلاگم تو بلاگفا بفرستين اونجا راحتتر كار ميكنم materal.blogfa.com مرسي از لطفتون عزيزم