اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

امتحانات ..................

1391/3/16 15:47
نویسنده : ماماني
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز که با امیر حسین رفته بودیم کلاس قران بازم خجالت میکشید تو خونه هر چی یاد گرفته بود خیلی

قشنگ جواب میداد ولی وقتی میریم سر کلاس از مربیش خجالت میکشه واصلا جواب نمیده

شما بگید من چکار کنم که درست بشه اصلا لام تا کام حرف نمیزنه ولی وقتی از اونجا بر میگردیم انگار

همون بچه نیست اصلا خودمم موندم اخه چرا اینقده خجالت میکشی مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟..................

قراره از هفته بعد به نوبت با عمه جونو خاله جون بری کلاس تا من امتحاناتم تموم بشه .انشاالله که پسر

خوبی باشی واذیتشان نکنی.

 

 

احتمالا تا یک ماه نیستم چون دیگه از هفته بعد امتحانات پایان ترمم شروع میشه

ومن هیچی نخوندم برام دعا کنید چون تصمیم گرفتم این ترم با نمرات خوب قبول بشم

انشاالله.................انشاالله ........

خدایا خودت کمکم کن .

 

                                         دوستت دارم عزیز دلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رها
16 خرداد 91 21:22
عزیزم دلمون برات تنگ می شه اون وسطا وقت کردی بیا و یه سر به وب بزن خستگیت در می ره ما رو فراموش نکن ایشالله موفق باشی


ممنون .باشه سعي ميكنم .
مامان کیارش
16 خرداد 91 22:33
سلام
عکسای امیرحسین خیلی نازن آخه خودش پسر نازیه ، خدا حافظش باشه
واستون دعا می کنم همه امتحاناتون رو عالی بدین. به امیرحسین بگید دعا کنه آخه بچه ها خیلی پاکن حتماً دعاشون مستجاب میشه


خيلي ممنون عزيزم
خاله مهدیه
17 خرداد 91 19:45
سلام مرسی که به وبلاگ محیا سر زدید .....خدا امیر حسین و برای شما نگه داره.....راستی شما که ترکین میشه بگین این شعری که تو وبلاگ گذاشتین چی میگه ؟ آخه خیلی قشنگه.....بعد میشه به من بگین چه طوری تو وبلاگ محیا آهنگی که خودم می خوام بزارم؟؟؟؟؟؟/


*********
پاسخ:

سلام عزيزم

جوابتون رو توي پست جديد دادم.
مرسي از بازديدتون.

مامان آرمان
17 خرداد 91 21:19
سلام
چرا امیر حسین جون خجالت میکشی؟
مامان گل یکبار بهش بگو بلند بخون تا همه صدای قشنگت را بشنوند شاید تاثیر کنه.
امیدوارم دوران امتحانات هم به خوبی بگذره و موفق بشید


ممنون
انشاءالله
روز به روز بهتر ميشه.
مامان سمانه
19 خرداد 91 3:58
آخی پسر به این ناز و خوشگلی حیف نیست خجالت میکشه امیدوارم امتحانات و با موفقیت پشت سر بذاری
فرشته ام "امیرحسین"
19 خرداد 91 22:56
انشاله امتحاناتتون به خوبی و با نمرات عالی به پایان برسه
مامان شايان جوني
20 خرداد 91 8:06
ايشالاه اامتحاناتتو خوب بدي بوووووووووووووس برا اميرحسين عزيز
نایسل
20 خرداد 91 20:33
باید خیلی باهش کار کنی تشویقش کنی از محیط کوچیک تر شروع کن جلو خانواده هاتون تا کم کم عادت کنه
شادی
22 خرداد 91 20:54
موفق باشی واسه منم دعا کن


مرسي عزيزم
اميدوارم تو هم هميشه و همه جا موفق و پيروز و كامروا باشي
الهام مادر اينده
28 خرداد 91 9:29
واي عزيزم نمك داره امير حسين چقدر خوشكله .ماشالله داغش رو نبيني.من تازه از وبتون ديدن كردم .بهتون سر ميزنم .خدا كنه خودتون هم تو امتحانا موفق بشيد .تشويق كردن و دادن جايزه ميتونه مشكل امير رو حل كنه .


سلام عزيزم خيلي خوش اومديد از آشناييتون خوشحالم .
خيلي ممنون .