اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

متن آهنگ آتم توتم من سني و معني آن ( آهنگ فعلي وبلاگمون) + لينك دانلود

1391/3/23 18:25
نویسنده : ماماني
20,346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزيزان

خاله مهديه معني آهنگ وبلاگمون رو خواستن كه دوباره براتون ميذارم و اينكه اينجا   (روي كلمه اينجا كليك كنيد و يا در يك صفحه اينترنت جديد آدرس زير رو تايپ كنيد.)نحوه قرار دادن آهنگ دلخواه روي وبلاگ رو آموزش دادن.

http://roozgozar.com/music/online

Atem Tutam Men Seni               بالا میاندازم و می گیرم من تو را

Şekere Gatem Men Seni             با شكر قاطي كنم من تو را 

Akşem Baben Gelende (Oy)        شب وقتي بابات اومد

Öğüne Atem Men Seni              تو بغلش ميندازم من تو را

 

Hop Hopun Olsun Oğlum           از خوشحالی بالا پایین بپری (همیشه ) پسرم

Gül Topun Olsun Oğlum            توپی از گل رز داشته باشی پسرم

Sırali Gavak Dibinde (Oy            در زیر درختهای پشت سرهم تبریزی  

(Toyluğun Olsun Oğlum (Oy)    روز عروسیت باشه پسرم

 

Atem Tutam Men Seni             بالا میاندازم و می گیرم من تو را 

Şekere Gatem Men Seni           با شكر قاطي كنم من تو را 

Akşem Baben Gelende (Oy)      شب وقتي بابات اومد 

Öğüne Atem Men Seni            تو بغلش ميندازم من تو را                                    



Ev Süpürür Toz Eder              خونه جارو ميكنه ،گرد و خاك ميكنه  

Hamama Gider Naz Eder         حموم ميره ناز ميكنه  

 El Ayağı Kir İçinde                دست و پاهاش کثیفه تو خاكه    

Yıkamam Diye Naz Eder         ناز می کنه که نمی شورم

 

Atem Tutam Men Seni          بالا میاندازم و می گیرم من تو را 

Şekere Gatem Men Seni       با شكر قاطي كنم من تو را  

Akşem Baben Gelende (Oy)  شب وقتي بابات اومد   

Öğüne Atem Men Seni         تو بغلش ميندازم من تو را 

 اينم لينك دانلود اين آهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله مهدیه
21 خرداد 91 9:48
سلام شما خوبین مرسی من یه بار دیگه این آهنگ و دانلود کردم می خوام بدونم چه طوری میشه آهنگ دلخواه خودمو با کدش بزارم تو وبلاگ .....راستی من خاله ی محیا هستم نه مامانش...بازم ممنون از این که جوابمو دادین....امیر حسین و حتما از طرف من بوس کنید....


سلام عزيزم اگه دقت كني اول خط روي كلمه (اينجا) كليك ميكني بعد يه صفحه باز ميشه كه طريق گذاشتن اهنگ دلخواه را ياد ميده
اره عزيزم راست ميگي درستش كردم
امير حسين هم خاله مهربونشو از اينجا ميبوسه .
مامان مهدی یار کوچولو
22 خرداد 91 0:14
سلام ببخشید دیر جواب دادم،امیدوارم امتحاناتو خیلی خوب بدی.خوشحال میشم باهات در ارتباط باشم
مامان کیارش
22 خرداد 91 23:28
چه شعر قشنگی ، آفرین به این سلیقه


ممنون عزيزم
خاله مهدیه
23 خرداد 91 11:28
سلام ببخشید من مثلا اگه آهنگ وبلاگ شما رو بخوام بزارم باید اون بالا آدرس وبلاگ امیر حسین و بنویسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟به خدا شرمندم اینقدر سوال می پرسم...راستی وبلاگ محیا رو بلینکید.....با تشکر


سلام
متن رو اصلاح كردم .
منظورم اين بود كه روي كلمه اينجا كليك كنيد تا به وبلاگ مورد نظر بريد.
خاله سمانه
23 خرداد 91 13:38
سلاااااااااااااااام به ابجی گلم میدونم موقع امتحاناتته نمیتونی زود زود اپ کنی زود بیا دلمون برا ت تنگ شده


سلام آبجي
ممنونم
آدرس وبلاگت رو بنويس تا هم من و هم بقيه دوستان بهش سر بزنن.
ممنون.
مامان پارسا
23 خرداد 91 15:33
سلام ممنون از راهنماييتون رفتم تو بلاگفا ولي دقيقاً نفهميدم چكار كنم اگه امكانش بود لطف كنيد بيشتر توضيح بديد و دقيقا بفرماييد چطوري ميشه منتقلش كرد. اميرحسين رو ببوسيد.


پاسخ :
يه پست اختصاصي توسط همسرم به خاطر شما زدم . بريد بخونيد.
نتيجه رو حتما بهم بگيد.
ممنون.
مامان رها
23 خرداد 91 17:20
.ممنون عزیز دلم که تو درس خوندنتم بیادمونی و میای پیشمون ایشالله موفق باشی گلکم تو همیشه به رها لطف داشتی[hr]
سنا و رها
24 خرداد 91 9:54
سلام سلام به خانوم خانومای خودم

فدای تو امینه جونم..

دنیا دنیا ممنونم از محبت خالصت عزیز دلم..

منم دیدی اومد...بالاخره کامنت کد تایید داد بهم قلا نمیداد که..

خدا رو شکر امتحانا هم خوب پیش میرن گل نازم..
خدا حفظ کنه پسر کوچولوی خوشگلتو برات عجیجم..

دل به دل راه داره هااااااااااااا منم دوستت دارم خیلی زیاد خانومی

امینه جونم کاش تو اعتکاف بودی ایشالا حاجت روا بشی خانومی

همین الان از دانشگاه رسیدم خونه امتحان داشتم شب رو تو صبح نخوابیدم همکلاسی..

الان چشام عین وزغ باد کرده..

مواظب خودت و خوبیات باش..

میبوسمت..




سلللللللللللللللللللام عزيزدلم خيلي خيلي خوش اومدي
منم دوستت دارم قد يه دنيا مهربونيات .
سنا و رها
24 خرداد 91 9:55



























تو خودت گلي عزيزم .مرسي
مامان آرمان
24 خرداد 91 12:26
سلام
خیلیییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییی عالی بود ممنون.


خواش ميكنم عزيزم .
مامان آرمان
24 خرداد 91 12:27
من خودم ترک هستم و خیلی لذت بردم.


سلام خوشحالم كه خوشتون اومد .