اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 12 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

روز پدر مبارک

1391/3/15 17:58
نویسنده : ماماني
948 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تولد حضرت علی (ع) ، روز پدر و روز مرد را به

 پدرعزیزو مهربانم وهمسر عزیزم وتمام دوستانم

 تبریک میگوییم

برای پدرم....................

پدر عزیزومهربانم ...............

 

 تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،از خانه بیرون میروی و با

کشش عشق، دوباره باز میگردی.تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی

خود رابه تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..

 

تقدیم به همه بابا های خوب دنیا

 

برای همسرم ...............

 

همسر عزیزتر از جانم .................................................

همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها

 

تکیه گاهم تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

روزززززززززززززززززززززت مبارک

 

از زبان امیر حسین

بابا جونم روزت مبارک منو مامانی خیلی دوستت داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهدی یار کوچولو
15 خرداد 91 19:21
سلام وبلاگتون قشنگه خوشحال میشیم به وبلاگ کوچولوی ما هم سر بزنید
مامان رها
16 خرداد 91 21:21
من هم روز پدر رو به همه بابا های دنیا تبریک می گم
حتی اونایی که از دنیا رفتن و پیش ما نیستن


منم همينطور
فرشته ی محجبه
24 خرداد 91 11:31
سلام وبتون عالیه به من هم سربزنید


چشم حتما عزيزم