اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 14 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

رفتن امیر حسین به کلاس قران

1391/3/7 20:27
نویسنده : ماماني
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ..................0740000007400000074000000740000007400000

یک ماه پیش رفتم امیر حسین رو به کلاس حفظ قران ثبت نام کردم ولی هنوز خبری از برگذاری کلاسا نبود 

تا اینکه چند روز پیش زنگ زدن وگفتن که از این هفته شروع میشه .

امروز باامیر حسین گلم رفتیم به اولین جلسه کلاس قران

امیر حسین عزیزم خیلی خوشحال بود ولی همش خجالت میکشید اون همه بلبل زبونی که تو خونه 

داشت انگار که نه انگار ................

هر چقدر خانم معلمش صداش میکرد از خجالت جوابی نمیداد البته بعضی جاها هم که مهمونی میریم

همینطوری خجالتی میشه ومیچسبه به من خدا کنه این کلاس قران باعث بشه یکمی بهتر بشه

واسش سه تا کتاب دادن که هم باید نقاشی کنه وهم با کمک مربیش یاد بگیره

انشاالله که یه روزی برسه حافظ کل قران بشی عززززززززززززززززیز دلم

مامانی وبابایی عاشقت هستن عزیز دلم وبرات همیشه ارزوی موفقیت تو تمام مراحل زندگیتو داریم .07400000074000000740000007400000074000000740000007400000074000000740000007400000

                                  انشاالله                           انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شادی
7 خرداد 91 16:43
عزیزم نگران نباش زود زود خجالتش میریزه کلاس خیلی تاثیر داره منم دوست دارم بچه ام حافظ بشه
بوسس


خدا کنه .ممنون
montazer
7 خرداد 91 20:52
سلام و نور
طبق قرار معهود جز 30م برای 15 خرداد تا 15 تیرماه به نام شما ثبت شد
اگر تغییری لازم می دانید دستور بفرمایید اعمال شود
التماس دعا


خيلي ممنون
مامان آرمان
8 خرداد 91 11:50
سلام
آفرین به پسر کوچولوی خوشگل که یادگیری قرآن را انتخاب کرده و امیدواریم که حتما موفق بشی....قرآن همیشه پشت و پناهت باشه گلم
من هم خیلی دلم میخواد آرمان را به اینچنین کلاسهایی بفرستم ولی متاسفانه نزدیک منزل ما کلاس خواصی نیست و باید کمی دور بریم.راستی در مورد نقاشی با آبرنگ من از روی منظور خاصی بهش آبرنگ ندادم فقط برای تنوع در ابزار نقاشی این کار را کردم
.آرمان آبرنگ را فعلا مثل گواش استفاده میکنه به شکل ضخیم و خشک رنگ میزاره.فعلا تکنیک آبرنگ را اجرا نمیکنه....


ممنون عزيزم منم رفتم واسش گرفتم خيلي ذوق كرده بود هر كي رو ميديد نشونش ميداد .
سارا-تارا
8 خرداد 91 12:23
خصوصی داری
مامان میترا
8 خرداد 91 14:19
امیدوارم به همه ی آرزوهاتون برای این گل پسر برسید


مرسي عزيزم شما هم همينطور.
سیدمهدی
9 خرداد 91 18:00
سلام. میگم عکس این آقا خوشتیپ ات رو گذاشتی یه وقت دخترا مخش رو نزنن زود مادر شوهر بشی از ما گفتناز طرف من ببوسش


سلام ممنون شما لطف داريد .
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 8:28
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
خاله جون
10 خرداد 91 20:33
سلام عزیزم وب زیبایی دارید. ببخشیددیرجوابتون دادم.باافتخارلینکتون میکنم .
نایسل
10 خرداد 91 23:44
نمیگی چشمم میشه این گل پسر خوشگلت
خاله سمانه
11 خرداد 91 9:55
سلااااااااااااااااااااام خوبین خوشین سلامتین
امیر حسین عزیز خاله انشالله که مامان رو به ارزوش برسونی


انشاالله.
مامان میترا
11 خرداد 91 14:05
چه قدر ماشا... دوستدارهات زیادن امیر حسین کوچولو


ممنون خاله جون
نایسل
12 خرداد 91 16:43
مرسیییییی عزیززز دلم بوسس
نایسل
12 خرداد 91 16:44
مامان آرشیدا کوچولو
13 خرداد 91 12:47
هزار تا بوس برا فرشته ی کوچولوی نازت
مامان یاس
13 خرداد 91 19:50
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶ سلام و صلوات خوشحال میشم همسایه وبلاگ نی نی ما باشید به ما یه سر بزنید نظر یادتون نره حتما آدرس وبلاگتون را هم بذارید تا همیشه بهتون سر بزنم.
مامان رها
16 خرداد 91 21:20
عزیز دلم ناراحت نباش یکی از اسباب بازی هاش رو یا چیزایی رو که دوست داره با خودت ببر تا احساس نکنه یه جای جدیده و فکر کنه همون خونه و چیش خودته
من که هر وقت می ریم مهمونی برای رها چیزایی رو که دوست دارم رو می برم و اصلا دیگه خجالت نمی کشه شاید جواب بده امتحان کن


باشه چشم حتما امتحان ميكنم خيلي ممنون بابت راهنماييهات خيلي دوستتون دارم .
صبا
1 شهریور 91 15:35
سلام خدا براتون نگهش داره خیلی نازه،دعا کنین خدا به ما هم یه نینیه خوشگل بده!


سلام عزیزم انشاالله خدا یه فرزند سالمو صالح قسمتتون کنه .
عزیزم چرا ادرس رو درست ننوشتی تا بیام بهتون سر بزنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟