اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 14 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

پسر گلم ...قند عسلم.....فداش بشم...الهی من.

1391/6/15 21:26
نویسنده : ماماني
1,845 بازدید
اشتراک گذاری

فدای معصومیت نگاه چشمات.........

این شعر قشنگ اززبان خانم مستشار نظامی هست که در واقع حرف دل همه ی مامانا رو گفته خیلی خوشم اومد واسه همین برات مینویسم تا بخونی

یه فرشته داره ناز میکن

پسرم دنیا بزرگه ولی تو یه دل بزرگتر از دنیا داری

عزیزم با این چشای مهربون تو دل هرکی که خوبه جا داری

پسرم دنیا بزرگه ولی من تو رو هر کجا که باشی میبینم

برات از قشنگترین باغ زمین گلای مهربونی رو می چینم

پسرم خدای مهربون ما بچه های خوبو خیلی دوست داره

وقتی که از اسمون بارون میاد براشون خوابای رنگی میاره

وقتی که تو خواب میخندی میدونم یه فرشته داره نازت میکنه

یه فرشته که شبیه خودته خودشو محرم رازت میکنه

پسرم دنیای پاک بچگی

از تموم زندگی قشنگتره

مهربون باشو به مردم خوبی کن حرفای فرشته ها یادت نره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

صدرا کوچولوی خاله
16 شهریور 91 11:44
سلام خوبی ؟؟؟ فردا لینک تکونی دارم . وقت کردی امروز یا فردا بیا وبم و نظر بده تا خدای نکرده حذف نشی . منتظرتم بای
صدرا کوچولوی خاله
18 شهریور 91 12:47
ببخشید آخه نیومدین دوباره لینکتون کردم مطلب اول رو خوندین عکس نی نی تون رو نمیذارین ؟؟؟
صدرا کوچولوی خاله
18 شهریور 91 13:22
سلام شما عکس نی نی تون رو آپلود کنید بعد اون کد اولیش رو کپی و تو قسمت نظرات پیست کنید . پایینشم مشخصات آقا کوچولو رو بنویسین اون موقع من کارای بعدی رو میکنم و بهتون خبر میدم تا عکس امیر حسین کوچولو رو تو ادامه مطلب ببینید بازم سوالی داشتین در خدمتتونم
مامان زهره
18 شهریور 91 13:35
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان زهره
19 شهریور 91 9:26
ممنون عزيزم كه به ما راي دادين باشه كه محبتتون را جبران كنم


خواهش میکنم .
مهدیس
19 شهریور 91 11:48
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
مهدیس
20 شهریور 91 9:44
ممنون از رایتون امروز _فردا عکسشو میزارم امیر حسین جونو ببوسین
خاله جون
20 شهریور 91 16:11
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 شهریور 91 16:27
سلام من مامان حسام کوچولو به وب پسرتون اومدم هم پسرگلتون هم وبلاگش خیلی قشنگه خدا براتون حفظش کنه. اجازتون این شعرو کپی کردم تا برای پسرم بزارم خیلی قشنگ بود به ما هم سربزنید خوشحال می شیم.


خواهش میکنم عزیزم چه اشکالی داره .
مهدیس
21 شهریور 91 8:05
با سپاس از رای شما مهدیس امیر حسین جونو ببوسیدش
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
21 شهریور 91 8:57
سلاااااااااام ببخشید مزاحمتون شدم ی سوااااااااااااال دارم میشه بهم بگید چطوری عکس امیرحسین جوون و توی وبلاگش گذاشتین ( منظورم سربرگ وبلاگ و اوون عکس های کوچولوشه) ببخشیدا خانمی مرسی منتظرم . . . اینم آدرس ایمیل من اگه شد اونجا برام بنویسید . باااااااااااااازم ممنون
صدرا کوچولوی خاله
21 شهریور 91 12:55
سلام آپــــــــــــــم بدویین بیاین
مامان رها
23 شهریور 91 16:54
چه شعر قشنگی ممنون مامان مهربون و دوست داشتنی
مامان امیر رضا
23 شهریور 91 22:35
سلااااااااااااااااام.دلم کلی واسه امیرحسین تنگید . گفتم سری زده باشم
فرشته
24 شهریور 91 20:17
خدا حفظش کنه پسر گلت رو
asal
1 مهر 91 7:10
سلام خاله جون. اسم من هم امیرحسینه.دوست دارم با همه امیرحسینها دوست بشم.من شما را لینک میکنم شما .

سلام خوشحال شدیم از اینکه با شما اشنا شدیم ولی خاله جون آدرستون رو اشتباهی زدید اگه بازم بهمون سر زدید ادرس بدید تا ما هم شما رو لینک کنیم .

ثمین
8 مهر 91 19:24