اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 3 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

چند تا از عکسای قدیمی امیر حسینم ....

1391/6/8 15:46
نویسنده : ماماني
1,648 بازدید
اشتراک گذاری

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

 


اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

 


قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،


زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

 

 

 

 

اگر خداوند فقط و فقط تکه‌ای زندگی در دستان من میگذارد٬به هر کودکی دو بال هدیه می دادم٬رهایشان می کردم تا خود بال گشودن و پرواز را بیاموزند.

 

گابریل گارسیا مارکزشکلک های محدثه

 

 

 دوستت دارم عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهتاب
8 شهریور 91 18:18
____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
مرسی مامان مهربون

وای امیرحسین چه لپهاییی داشته چه عکسهای نازی . چقدر این گل پسر
نازه

ممنون شما لطف دارین .

صدرا کوچولوی خاله
8 شهریور 91 18:31
ممنون
بازم بهم سر بزنید


مامان پارسا
9 شهریور 91 15:30
سلام ماشالا مثل الانش خوشكل و خوردني بوده.


ممنون ما لطف دارین .
خاله جون
10 شهریور 91 12:38
nicel
15 شهریور 91 17:34
اوخ الهی خاله فداش شههه


خدا نکنه خاله جون مهربونم .
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 شهریور 91 16:39
وااااای چه پسر نازی خدا بهتون ببخشه


ممنون خاله جون شما لطف دارین .
صدرا کوچولوی خاله
21 شهریور 91 20:50
(●̮̮̃•̃) (●̮̮̃•̃) /█\ ♥/█\ سلام آپم
مامان رها
23 شهریور 91 16:53
سلام خاله قربون اون قیافه مهربونت بشم
چقده بزرگ دی سه تا بوس بگیر که اومد


سلام خاله جون مهربونم چشای قشنگتون مهربون میبینه .ممنون بابت بوساتون .