اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

بدون عنوان

1391/5/15 12:03
نویسنده : ماماني
485 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام عزیزان دلم ...همتونو خیلی خیلی دوستتون دارم وممنونم که تو این روزها همیشه به یادمونید ...

وسلام به تو عزیز دلم ......

اینروزا نمیدونم چرا اصلا نای نوشتن ندارم وفقط دوست دارم بخوابم واسه کلاسم بزور میبرمت بعد که رسیدیم خونه دیگه بیحال میشم حالا ترم تابستونم که برداشتم روی هیچ کدوم از کتابا رو باز نکردم خدا خودش کمکم کنه ....

دیروز همه باهم رفتیم به باغچه اقاجون  که گوجه فرنگی کاشته ان خیلی قشنگو با صفا بود تو هم که کلی کیف کردی وفقط داشتی خاک بازی میکردی ولی خودمونیم هوا انقده گرم بود که همگیمون از تشنگی داشتیم تلف میشدیم وفقط خدا خدا میکردیم زودتر اذان بگه و روزه مونو باز کنیم خدا انشاالله تو این روزای گرم وطولانی تابستون روزه های هممونو قبول کنه

بالاخره ساعت نه شدو ما تونستیم یه دل سیر اب بخوریم خدا یزیدو لعنت کنه چی کشیدن امام حسینو بچه هاش واقعا خیلی سخت بوده اون روزا .......

خلاصه تو اون هوای خوب هممون افطار کردیم بعد همگی برگشتیم خونه ولی....

دیشب حالت اصلا خوب نبود همش تب میکردی هر چقده منو بابایی پاشورت میکردیم فایده ای نداشت اخه تو اصلا راضی نبودی حتی یه قاشق کوچولو از شربت تب برت رو بخوری خوب هر جوری بود واست یکمی شربت دادیم وچند  ساعت بعد حالت کمی بهتر شد

انشاالله که هیچوقت مریضیتو نبینم عزیز دلم ..

 یه چند تا عکسم ازت گرفتم ولی بعدامیزارم .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهتاب
17 مرداد 91 19:05
از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمین می بارد … امشب چشمانم را با آب توبه می شویم و کلام قرآن در دهانم می ریزم تا خواب چشمانم را نیازآرد … *** *.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***__درشب قدر و هنگامه_____*** _***____نیایش پرودگار مهربان__*** __***__منو هم فراموش نکن___*** ___***___محتاجیم به دعا ___*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان رها
19 مرداد 91 14:58
خانم نماز و روزتون قبول تو گرما چی کشیدین
خاله مریضیت رو نبینم عسلم ایشالله بهتر باشی
از روی گلش ببوسش


ممنون خاله جونم .
مامان پارسا
26 مرداد 91 20:55
سلام خوبين ؟ اميرحسين جون خوبه ؟ پارساي من توي مسابقه كودك خواب الو وبلاگ كودك من شركت كرده ادرس راي گيري توي وبلاگ پارسا هست راي گيري از شنبه شروع ميشه منتظر راي خوبتون هستم.


سلام مامانی ،مرسی خوبه
چشم به روی چشم حتما میایم رای میدیم .