اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 11 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

بدون عنوان

1391/4/20 0:45
نویسنده : ماماني
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم

من از امتحاناتم تموم شدم ودارم یه نفس راحت میکشم .....

امتحانات این ترمم خدارو شکر خوب بودن بخاطر دعاهاتون از همتون ممنونم

بزودی با عکسا وخاطرات امیر حسین گلم میام وبه تک تک تون سر میزنم

فعلا ما تموم شدیم وقراره امیر حسین این هفته امتحان کل کتاب اول قران را که تموم

کردن بده...انشاالله که موفق بشی عزیزم ..

واسه همین فعلا با اون مشغولم ،وای خونمونم حسابی به هم ریخته وباید عین دسته

گلش کنم..کلا فقط درس خوندم وهیچی.................

توکل به خدا از فردا شروع میکنم به جم وجور کردن .....انشاالله ..

دوستتون دارم

تابعد در پناه حق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا
21 تیر 91 15:36
سلام خدا رو شكر كه امتحاناتتو با موفقيت پشت سر گذاشتي. اگه نمي تونم زياد به وبلاگتون سر بزنم ببخشيد چون شاغل هستم زياد وقت ندارم حتي وبلاگ پارسا رو هم نمي تونم واسش وقت بزارم و لي حداقل امروز تونستم يه سري مطالبشو بخونم كه خيلي خوب بودن. اميرحسين جون رو ببوسيد.


سلام عزیزم خیلی ممنون .
میدونم همه مون یه جورایی گرفتاریم همین که بعضی وقتا بهمون سر میزنی خودش یه دنیاست.
ممنون خاله جون بوسیدم .
مامان رها
21 تیر 91 17:36
سلام به به خانم خانوما به سلامتی خسته نباشی و همیشه موفق و موید باشی عزیزم
ایشالله که امیر حسنم امتحانش رو به خوبی مامانش خوب بده فداش بشم الهی



سلام عزیزم خیلی خیلی ممنون انشاالله شما هم همیشه موفق باشید .
ممنون خاله جون خوب ومهربونم .
مامان رها
21 تیر 91 17:37
راستی ما منتظر خاطرات و عکسای قشنگش می مونیم
ببوسش 8 تا از طرف من و رها من که 3 تا فرستادم ولی رها 5 تا دیگه فرستاده


ممنون عزیزم
امیر حسینو سه تا از طرف مامانی وسه تااز طرف رهای خوشگلم بوسیدم .


زهره مامان آریان
24 تیر 91 1:47
خسته نباشی خانومی و موفق باشی.
ما منتظر خبرای جدید و عکسای گل پسری می مونیم


ممنون خاله جون عزیزم .
nasrin
29 تیر 91 11:44
سلام خانمی..میشه یکم بیشتر باهم آشنا بشیم..مثلا اسمت و سنت و شهرت رو بهم میگی؟[بوسه]
nasrin
31 تیر 91 15:56
ممنونم عزیزم..آخه هیچی درموردت نمیدونستم..روزانه نویسی هم نداری که باهات آشنا بشم..همیشه دوست داشتم بدونم چندسالته..ممنون از جوابت


خواهش میکنم عزیزم