اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 14 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

روز مادر

1391/2/20 0:53
نویسنده : ماماني
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني شنبه روز مادره

19098063518265350441.jpg

روزت مبارك

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه

صبوری های تو مادر ، منو به گریه می اندازه

مثل یک طفل خواب آلود ، من محتاج آغوشم

از آن لالایی هات مادر ، بخون بازم توی گوشم

برای سرنوشت من ، تو دلواپس ترین بودی

برای اشک های من ، همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غم خوارم ، تو ای محرم ترین یارم

به نام نامی مادر ، همیشه دوستت دارم

نوازش کن مرا با دست که فرزند تو غمگینه

کی می خواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه

در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه

که رسم روزگار اینه

گل من روزگار روزی تو رو از شاخه می چینه

در آغوشم بگیر مادر که رسم روزگار اینه

که رسم روزگار اینه

برای سرنوشت من ، تو دلواپس ترین بودی

برای اشک های من ، همیشه آستین بودی

تو ای همیشه غم خوارم ، تو ای محرم ترین یارم

به نام نامی مادر ، همیشه دوستت دارم

نوازش کن مرا با دست که فرزند تو غمگینه

کی می خواد بعد از این تو قلب من جای تو بنشینه

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه

صبوری های تو مادر ، منو به گریه می اندازه

مثل یک طفل خواب آلود ، من محتاج آغوشم

از آن لالایی هات مادر ، بخون بازم توی گوشم

ترجمه و متن ترانه مادر daye ماهسون

مادر

 این بلاها که سرم اومده رو نمیتونم بشمارم

هیچ دلی رو نشکستم و نمی تونم بشکنم

در نبودت دلم سوخت و آتش گرفت

دایه از تو سیر نشدم و نخواهم شد

در سرزمین غربت چه ها که اومد بر سرم

تا اونجا که به ذهن بیاد سفیدی افتاد بر موهام

تماما" ظالمان مقابلم قرار گرفتند

از سختیها میام دایه

از دوردستها میام دایه

از فنا ها میام دایه

از بلاها میام دایه

من دیگه اون آدم قدیمی نیستم دایه

کجاست اون روزهای گذشته دایه

با گذشت زمان خیلی تغییر کردیم دایه

مثل سیل زمین رو ویران نکردم

یا آتشی نشدم که مردم رو بسوزونم

کسی رو خونه خراب نکردم

از انسانیت جدا نشدم دایه

Daye

 Bu başıma gelenleri sayamam

Hiçbir kalbi kırmamışım kıramam

Yokluğunda yandı gönlüm kavruldu

Daye sana doymamışım doyamam

Yaban elde neler geldi başima

Düşüendükçe aklar düştü saçıma

Hep zalimer çıktı benim karşıma

Zulüemlardan geliyorum le daye

Uzaklardan geliyorum ledaye

Ölümlerden geliyorum le day

Belalaraden geliyorum le daye

Ben o eski ben değilim le daye

Nerde o eski günlerim le daye

Zaman geçti çok değiştik le daye

Boz bulanık seller gibi akmadım

Ateş olup insanlari yakmadım

Hiç kimsenin yuvasını yıkmadım

insanlıktan ayrılmadim le daye

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
20 اردیبهشت 91 6:51
سلام عزیز دلم خوبی خوشی سلامتی
ما هم شما رو خیلی دوست داریم و عاشقتیم
امیرما رو ببوس و بهش بگو یدونه تو رو ببوسه
بوسید
امیر حسین مامان رو ببوس
داری می بوسی
آهان بوسید
خوب اینم بوسه ما برای تبریک روزت عزیزم
این گلا هم تقدیم به بهترین مامان دنیا


سلام عزيزم .ممنون ما هم دوستتون داريم
خاله جون الان مي بوسمش ......
اهان بووووووووووووووووووووووس واسه ماماني
ممنون بخاطر گلا شما خودتون گليد
مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 9:37
سلام مامانی
روزتون مبارک باشه...خدا سالیان سال برای امیرحسین جون و در کنارش نگهتون داره انشاالله...


سلام خيلي ممنون روز مادر براي همه مادران اسمونيها هم مبارك باشه .
خاله سمانه
21 اردیبهشت 91 10:09
ابجی گلم پیشاپیش روزت هم مبارک[hr
ممنون عزيزم توخودت گلي





مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 11:59
مامان ی روز مبارک


مرسي اين روز براي شماهم مبارك
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
27 اردیبهشت 91 11:46
مرسي عزيزم از اينكه به وبلاگ ياسي ما سر زدين. با افتخار لينكتون كردم و از اين به بعد دوستاي خوبي خواهيم بود انشااله. درضمن روز مادر هرچند كه گذشت ولي بازم مبارك باشه بر شما كه همچين گوهر زيبايي رو تربيت ميكني

-------------------------------------------------
خواهش ميكنم .
خيلي ممنون براي شما هم همينطور
بسيجي
28 خرداد 91 11:47
مادر آنكس كه تورا خداي خود ميداند كفرش به كنار عجب خدايي دارد خيلي ممنون خوب
اورمیااوغلو
12 مهر 93 20:11
خیلی زیبا وعاشقانه . . . من ک مامانمو دگ ندارم......................................... امیدوارم اقاامیرحسین گل همیشه قدرمامانشو بدونه...