اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 16 سال و 19 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

تقدیم به قشنگترین موجود زندگی ام امیر حسین جانم.........

1391/6/1 12:10
نویسنده : ماماني
936 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم خیلی دوستت دارم ........

امیرحسینم این مطلب را برای وقتی مینویسم که خیلی بزرگ شدی

 وبرای خودت مردی شده ای .............

 پسرم   روزیکه تو کوچک بودی    من بزرگ بودم    حالا تو بزرگ شدی    و من کوچک    آنوقت من جوان بودم    و تو بچه    حالا که تو جوان شدی     من پیر    من تو را با جان و دل پروریدم    و شبهارا تا    صبح نخوابیدم     که تو بخوابی    و کم کم شاهد    رشد تو بودم    تا اینکه بزرگ شدی وبرای خودت مردی .... تو را دعا میکنم    تا همیشه سالم باشی وبا خدا ...تو را دعا میکنم تا هیچوقت تو زندگیت سختی نکشی ....تو را دعا میکنم عاقبت بخیر شوی ...تو را دعا میکنم همیشه احترام به بزرگترها را فراموش نکنی ....عزیزم هیچوقت در هیچ شرایطی توکل به خدا رو فراموش نکن تاهمیشه آرامش داشته باشی    

عزیزم بدان ومطمئن باش منو بابایی خیلی خیلی دوستت داریم واز خداوند بزرگ ممنونیم که تورو بهمون داد تا عشق قشنگمون قشنگتر بشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علی و فاطمه
1 شهریور 91 9:09
خدا حفظش کنه براتون


ممنون .
صدرا کوچولوی خاله
3 شهریور 91 17:41
سلام
شاهده
5 شهریور 91 22:12
انشالله عاقبت بخیر شه گل پسری برای منم دعا کنید


انشاالله شما هم عاقبت به خير بشي .
مهتاب
8 شهریور 91 18:23
امیدوارم پسرت همون فرزند صالحی باشه که آرزوش داری


خیلی ممنون .انشاالله مبینای شما هم عاقبت بخیر باشه .