اميرحسيناميرحسين، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

كلبه كوچك امير حسين

متن آهنگ آتم توتم من سني و معني آن ( آهنگ فعلي وبلاگمون) + لينك دانلود

1391/2/31 20:41
نویسنده : ماماني
230,012 بازدید
اشتراک گذاری

Atem Tutam Men Seni               بالا میاندازم و می گیرم من تو را

Şekere Gatem Men Seni             با شكر قاطي كنم من تو را 

Akşem Baben Gelende (Oy)        شب وقتي بابات اومد(اي)

Öğüne Atem Men Seni              تو بغلش ميندازم من تو را

 

Hop Hopun Olsun Oğlum           از خوشحالی بالا پایین بپری (همیشه ) پسرم

Gül Topun Olsun Oğlum            توپی از گل رز داشته باشی پسرم

Sırali Gavak Dibinde (Oy            در زیر درختهای پشت سرهم تبریزی  

(Toyluğun Olsun Oğlum (Oy)    روز عروسیت باشه پسرم

 

Atem Tutam Men Seni             بالا میاندازم و می گیرم من تو را 

Şekere Gatem Men Seni           با شكر قاطي كنم من تو را 

Akşem Baben Gelende (Oy)      شب وقتي بابات اومد(اي) 

Öğüne Atem Men Seni            تو بغلش ميندازم من تو را                                    



Ev Süpürür Toz Eder              خونه جارو ميكنه ،گرد و خاك ميكنه  

Hamama Gider Naz Eder         حموم ميره ناز ميكنه  

 El Ayağı Kir İçinde                دست و پاهاش کثیفه تو خاكه    

Yıkamam Diye Naz Eder         ناز می کنه که نمی شورم

 

Atem Tutam Men Seni          بالا میاندازم و می گیرم من تو را 

Şekere Gatem Men Seni       با شكر قاطي كنم من تو را  

Akşem Baben Gelende (Oy)  شب وقتي بابات اومد  (اي) 

Öğüne Atem Men Seni         تو بغلش ميندازم من تو را 

 اينم لينك دانلود اين آهنگ

 

پسندها (1)

نظرات (12)

مامان رها
2 خرداد 91 8:31
وای که این آهنگی که گذاشتی چه قشنگ و با احساسه
به من خیلی ارامش میده با این که متوجه نمیشم ولی خیلی قشنگه ممنون که متن فارسیش رو هم گذاشتی


خواهش ميكنم عزيزم
بله همينطوره منم خيلي دوستش دارم
باباي روژان
2 تیر 91 9:06
سلام
من به يادگيري زبان آذري علاقه مند هستم.
به خاطر همين براي يادگيري سريعتر در اينترنت به دنبال آهنگهاي آذري به همراه متن و ترجمه اونها ميگشتم تا اينكه به وبلاگ شما رسيدم.
محشر بود.

موفق باشيد


خيلي ممنون
بابای سپهر
7 آبان 91 18:10
امیر حسین خان دوست داشتنی امیدوارم نامدار بشی و همیشه برای پدرو مادرت خندان. منم سپهر دارم که امسال بعد سال تحویل خدا به ما هدیه داد. نمیدونی چقدر دوسش دارم. موسیقی صفحه ات خیلی عالیه مخصوصا اگر ترک باشی خیلی سوزه داره. در کنار خانوادت سرفراز باشی ان شاءا...
آیناز
20 اردیبهشت 92 15:19
خیلی خیلی قشنگه من عاشق زبون ترکی ام پسرتون هم خیلی نازه،خدا براتون نگهش داره
عادل
10 خرداد 92 11:23
امیر حسین خیلی نازی.خوش بحالت حتما پدر مادرت خیلی مهربونن
مامان ماهان
4 مرداد 92 23:59
چقدر كه تو نازي عزيزم خدا ببخشه نظر بد به دور
مریم
29 آبان 92 11:00
ممنون عزیزم این آهنگو داشتم دنبال متنش اینجا اومدم. خیلی لطف کردی گذاشتی
طیبه
17 خرداد 93 9:21
سلام از اینکه ترجمه اهنگ رو هم گذاشتین خیلی خوشم اومد.پسر من نه ماهشه و این لالایی رو خیلی دوسداره وباهاش میخابه. بازم ممنون
هستی
19 خرداد 93 13:50
سلام من خودم ترکم خیلی خوب بود ممنون که اینو گذاشتین خیلی به ادم ارامش میده
حمید
5 شهریور 93 11:38
مرسی لذت بردم دنبال شعر این آهنگ بودم تاری ساخلادسن
Aydin
18 آبان 93 20:37
وبلاگه خیلی خوبی دارین,خدا هم بچه تونو نگه داره ایشالله از اون انسانهای موفق و درستکار بشه ولی ای کاش یه اسم ترکی روش میذاشتین. با عرض معذرت به خاطر جسارتم
حسین برتینا
22 فروردین 94 0:48
چوخ ایسرم سیز موفق الایز